Hellre en berättelse i handen än 10 000 kommentarer på fältet!

Lägg alla begrepp för marknadsföring i en kastrull och rör om lite; reklambyrå, webbyrå, PR, Sociala medier, Google Ads, SSC, en ADIA-modell och varför inte lite Kotler. Rör om hur du vill för oavsett så blir slutprodukten kommunikation. Vi som jobbar med kommunikation har en huvuduppgift och det är att  ska någon annans berättelse till en tredje part: min kunds kund.

Vad kom egentligen först tror du, kommentersfältet eller berättelsen. Självklart ja, fast det betyder att själva berättelsen är kärnan, fundamentet som allt lutar på. Kommentarerns blåser bara förbi så vi struntar dom och fokuserar på själva innehållet, berättelsen alltså?

Vad är det vi ska berätta om? En produkt, tjänst eller ett helt företag?

Oops...
Slider with alias corporate-header1 not found.
Oops...
Slider with alias portfolio-showreel not found.
Oops...
Slider with alias corporate-about1 not found.

 

Det företag som inte genomfört en professionell brief har mycket mer att berätta, att utveckla för många fler kunder ön i nuläget.

 

Vem är min kund? den som mycket berätta om sitt erbjudande och den som har många fördelar i kundnytta att presentera till sin kund.

 

Ofta är det företagare som är stolta…

 

Här några exempel på projekt som jag har lett genom åren. Olika brascher, olika företag, olika utmaningar – samma uppdrag.

Oops...
Slider with alias bygga-kommunikation-1 not found.

 

och några exempel på projektens slutprodukt.

Oops...
Slider with alias app-showcase not found.