Gör bra kommunikation!

Lägg alla begrepp för marknadsföring i en kastrull och rör om lite; reklambyrå, webbyrå, PR, Sociala medier, Google Ads, SSC, en ADIA-modell och varför inte lite Kotler. Rör om hur du vill för oavsett så blir slutprodukten kommunikation. Någon ska återge någon annans berättelse till en tredje part: min kunds kund.

Hellre en berättelse i handen än 10 000 kommentarer på fältet!

Vad kom egentligen först tror du, kommentersfältet eller berättelsen. Självklart ja, fast det betyder att själva berättelsen är kärnan, fundamentet som allt lutar på. Kommentarerns blåser bara förbi så vi struntar dom och fokuserar på själva innehållet, berättelsen alltså?

Vad är det vi ska berätta om? En produkt, tjänst eller ett helt företag?

Oops...
Slider with alias Inga_Kommentarer not found.

 

 

Våra begrepp

Lägg alla begrepp för marknadsföring i en kastrull och rör om lite; reklambyrå, webbyrå, PR, Sociala medier, Google Ads, SSC, en ADIA-modell och varför inte lite Kotler. Rör om hur du vill för oavsett så blir slutprodukten kommunikation. Någon ska återge någon annans berättelse till en tredje part: min kunds kund.

 

Hellre en berättelse i handen än 10 000 kommentarer på fältet!

Vad kom egentligen först tror du, kommentersfältet eller berättelsen. Självklart ja, fast det betyder att själva berättelsen är kärnan, fundamentet som allt lutar på. Kommentarerns blåser bara förbi så vi struntar dom och fokuserar på själva innehållet, berättelsen alltså?

Vad är det vi ska berätta om? En produkt, tjänst eller ett helt företag?

Vem…

Oops...
Slider with alias cube-animation1 not found.